Ah 2 yaş ne yapsa yeridir… ben de oğluma dönem dönem akıl erdiremiyorum. Diş de olabilir, agrısı da olabilir, kabus görmüş olabilir, gün içinde bir seyden etkilenmiş olabilir, uykusu olmayabilir, ya da çok olabilir, sadece canı ağlamak istiyordur, sizi istiyordur gibi gibi ohıooy🙈