Bebegm 11 ay 22 günlük. Bronşit oldu hava verdk ve uyku duzeni alt üst oldu. 2 bucuk da uyuyor gece sabah 12 de uyanıyor arada emiyor tabi. Ve ben bu duzeni degıstremıyorm işe gttgm için ben yokken uyusun modundayım ama gelisimi ıcın olmuyor. On ıkıdr uyannca uc dort gıbı uyuyor yarm saat sonra besde kalknca onda tekrar uyumak istiyor uyutyuorm ama gece uykusuna gecmiyor yarm saat sonra tekrar uyanıyor ve gece ikide tekrar uyuyor. 12-4-10-02 uyku saatleri uyuduğu yarm saat. Nask degıstrcm sabah yedi sekizde uyansa olucak ama blmıyorm ben evde yokkende uyusun diyorm emıyo ve yannda yatmamızı istiyo sürekli kalknca uyanıyor akıl vern