BenMathilda Acaba kan ilacı icmedigim için mi ki ? Çünkü bana da doktorum kan ilacı vermiş ve ben hiç kullanmadim dogumdam sonra , hatta şöyle bir durum da olduydu , ben 10 saat normal doğumdan sonra kızımın kalp atışı düşünce acil sezaryana alındım acaba kansizligim mi tetikliyor ki 🥺 ay bilemedim başlayım olmadı içmeye 😀 Ben de tam tersi mide bulantısı toplasan 15-20 kere belki yasamisimdir hamileligimde çok yüklendim kendime yiyeyim ki kızim kilo alsın diye harelde yemekten bıktım bende 😀