Busemertt Kolik değil bebeğim bu sıralar geceleri daha çok olmak üzere aşırı huysuz 3 aylık oldu. Devamlı kucak istiyor uyku hak getire emzirmek çok zor. Atak hesaplıyorum ama atak haftasında değil. 4. Ay atağı ile ilgili bi post açmıştım çağırdım sanırım katıla katıla ağladı saatlerce susturamadık mosmor oldu uykusu sıkıştı acıktı ne emiyor ne uyuyor kabus gibiydi 🤦🏼♀️ Bu durumlarda nasıl sakinleştirmeye çalışıyorsunuz ? Kolik müziği vs herşeyi denedim banyo yaptırdık biraz sustu daha erken başlayabilir mi ki bu atak
Deletedmom454 Busemertt Valla cnm benimki de 3 aylıktı ben bunları yaşadığımda doktor bana ataktır dedi 10 güne bi şeyi kalmaz dedi
Deletedmom454 Busemertt Yani doktor bana öyle demişti o zaman geceleri uyku uyumuyodu karnı açtı mama istemiyodu sebebsiz ağlıyodu falan ama ellerini ağzına falan götürüyo mu benim oğlum 4 ay 1 haftalıkken de diş çıkardı onla alakalı da olabilir
Busemertt Deletedmom454 eli ağzından hiç çıkmıyor ki ben de 4 aylıkken diş çıkarmışım bi de alt diş yerleri belli ben de diş diye düşünüyordum ama erken gibi geldi
Almilam07 Busemertt yok canim büyüme evreleri olarak da söyleniyor her atakta yeni bi şeyler gelişiyor duygularından beyinlerinde 5, 8, 12, 19 diye gidiyor İnternet’e arastir demişti bizim doktorumuz