Saçımı uzun süredir boyamıyorum (2 buçuk sene). Radikal bir karar verdim kuaföre de gitmek istemedim bebeğim de durmaz zaten bakacak biri de yok, emiyor hâlâ, kendim boyadım. Durularken bile öyle çok aktı hiç bitmedi kurularken de tshirtüm turuncu oldu. Böyle mi oluyor? Böyle mi olacak hep. Nasıl kullanıyorsunuz beyaz veya açık renk nasıl giyeceğim? Tavsiyeleriniz var mı? Birde kaşlarınızı boyuyor musunuz? Sağlıklı mı emin olamadım kaşı boyamak