Nida123 Kızlar 2- 20 günlük bebegim grip oldu ya öksürüyo balgamı var cıkaramıuo 2 gündür havayla duruyo napmam gerek ya cok tıkanıyo cocuk kıpkıtmkzı oluyo öksürüken
Thesra Nida123 Burnunu açık tutmanız gerekir serum fizyolojik yapabilirsiniz ama bence acil doktora götürün daha fazla ilerlemeden önlemi alınır geçmiş olsun🙏🏽
Deletedmom143 Nida123 bizde o dönemlerde aynısını yaşadık ciğerlere inmemişti çok şükür ama bronşit başlangıcı var demişti doktor. Antibiyotik ve buharlı ventolin+serum fizyolojik kullandık çok şükür atlattık 🙏🏻