Seymagennc bizim de başımıza geldi çok. Kusarken burnundan geldiği oluyordu. Emerken de çok boğulma gibi olup burnundan çıkıyordu süt. Normal olduğunu düşündüm ben. Reflu ihtimaline karşı yattığı yeri baş kısmını yükselttim. Azalmıştı kusmalar ama bu ara yine arttı. Ben de düşünüyorum niye böyle oldu diye.