Arkadaşlar merhaba
yeni doğum yaptım göğüs ucum yok, bebeğim henüz ememiyor. Süt sağma makinesi ile 4 saatte bir sağım yapıyorum birkaç damla geliyor. Bir göğsümün kahverengi kısmında şişlik oluştu. Bu mastit midir veya başka bir şey mi ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim