Hanimlar normalde diyet yapıyordum ama borcum var oruc tutuyorum
1 haftadır yemekten çok iftardan sonra tatlı çok canim istiyor dayanamayip yiyorum. Diyette iken bile böyle değildim çünkü en azından meyve falan yiyorduk …ve su icsemde beni kesmiyor kesinlikle
Kilo geri alcam böyle giderse
Nasil beslenmeliyiz?
Aksam karnim tok oluyor ondan sahur da yapmıyorum…
Önceliğim Allah rızası için tutuyorum ama aynı zamanda en azından kilomu korumak yada vermek istiyorum ?