TunisS bizde de var atopik dermatit. Sanırım bu kremler geçirmesi için değil nemlendirmesi için. Sürekli nemli tutmamızın sebebiyse, çoğalmasını önlemek. Bence içeriği temiz herhangi bir atopik dermatit için olan yoğun nemlendiriciler iş görür. Tabi bebekler için olanları. Ben bioderma kullanıyorum şu an kortizonlu kremle beraber. Nemlendirmesi gayet güzel.
Sizler ne düşünüyorsunuz?