Melike667 Bildiğim kadarıyla geniz eti ameliyatlari 2 yaş sonrası yapiliyor. Ancak tabiki erken olan da vardir ciddi durumlarda.
Biz kızım bronsiyolit olduğu zaman hastanede yatış yaptigimizda, iki farkli hasta vardi geniz eti ameliyati olan. Farkli günlerde geldiler. Sabahina gelip oglene dogru evlerine gittiler. Hicbir sey olmamış giibydi. Küçük olduklari icin sıkıntı olmuyordu anladığım kadarıyla. Erkek bebeklerin sunnet olmasi gibi bir sey. Bu işler yas buyudukce daha stresli oluyor. Hem bebeklerin vucut onarim ve iyiilesme hizi da daha fazla oluyor. Bu nedenlerle kucuk olmasinin avantaj oldugunu bir kere aklinizda tutun.
Onun dışında geniz eti gerçekten ciddi bir problem. Uykusunu boler, beslenmesini engeller.. Onu hayatta sağlıklı ve mutlu kilacak bircok faktorden alikoyabilir. Bu nedenle teşhis kesinse, uygun tedavi neyse hic endiselenmeyin derim.
Bu arada bizim kaldığımız hastane istanbulda nisa hastanesiydi ve hastalar memnun ayrılıyor, cocuk hemsireleri ve doktor on numaradir. Tavsiye ederim aynı ilse.
Cok gecmis olsun