Atak dönemi mi bilmiyorum ama bebeğim özellikle akşama doğru ağlama krizine giriyor uyurken bile ağlıyor bas bas bağırarak bi yeri ağrıyor gibi dişte çıkartıyor neden ağlıyor bilmiyorum 😣😣😣😣 kıyamıyorum ağlamasına içim parçalanıyor ayrı uykusuz kalıyorum verimsiz olcam diye korkuyorum ayrı