Tgbrkali canım ben aldım 2 gün kullanmadan kendi doktor randevumuz vardı bursa acıbademde çok seviyorum çoknmemnunum doktorumuzdan. Gaz damlasını söyledim direk çöpe attırdı. 2005 yılında yapılan bşr araştırmada beyinde hasar bırakabilen madde içeriyormus. Biogai ve relactaz kullanıyoruz biz. Nurseyi kim kullansa bu öğrendiğim şeyi söyleme gereksinimi duyuyorum