Handankzu 2 aylıkken yaptırdım. Diplere islem olmadigi surece sorun yok. Doğum sonrası hormonlarının birden eskiye dönmesinden aşırı sac dökülmesi yasayacaksın. O yüzden saçların yanabilir,bakımlarını yağlarını eksik etme. Ben yaptırdığimda üstüne keratin botoksta yaptirmistim