Svcnvebebegi Merhabalar kızım 16 aylık. Sanirim biraz tuhaflik var gibi. Arada yemek yedirirken tw aciyorum yarim saat o kadar. Kizim birseyi isteyerek işaret etmiyor. Ben gosterirsem o da işaret ediyor. Her dedigini aglayarak yaptiriyor. Su mu istiyorsun diyorum ihh diyor. Su veriyorum iciyor. Yada biberonun agzi kapali oldugu zaman bana getiriyor açmam için. Bazen yere oturdugum zaman benim etrafimda dönuyor. Parkta cocuklarla hic oynamaz. Ilgisini cekmiyor cocuklar. Birseyi gosterdigim zaman yapmaz. Evet hayirdan anliyor. Anne diyor o da bazen. Baba yeni demeye basladi. Genelde hep aglak dedigini yaptırmak niyetinde. Topu getir bay bay alkis bas bas öp beni falan bunlari yapiyor baskada birsey yok. Bol bol konuşuyorum disari ciktigim zaman kedi kopek seslerini taklit edip gösteriyorum. Kitap okuyorum bazen. Kitaplari cok seviyor. Ben mi evham yapiyorum. Yoksa bir doktora gostersem mi acaba. Çok kafaya takiyorum cunku😒
Keremikoom Svcnvebebegi gayet normal biz de 17 aylık olacağız erkek benimki sadece anne diyor arada Allah Allah birşey ister misiniz diye sorduğum da hihhi der kafa sallar cocuklara oynamayı sever abisi var el sallar beni öp dediğimde yanağını koyar daha opemiyoruz 😂 mesala abisinin saçını oksarim oda yanıma gelip kafasını gösterir babada yap diye böyle yani sizin evladınız da gayet normal bence her çocuk farklı bireydir 🌸
Rukiye20 Svcnvebebegi Canım her çocuk kendine özeldir benim oğlum 17 aylık evet laftan anlıyor ama benimki de su falan demiyor biberonu getirip bana veriyor sadece ufak tefek kelimeleri söylüyor ki bende sürekli konuşuyorum ama onlarla aşırı alakası yok kendini hazır hissedince konuşacak hepsini zamanla yapacak. Benim oğlum 8 aylıkken oturdu 9 aylık ilk dişi çıktı 14 aylıktı yürümeye başladı herkes yok emmedi seni ondan dediler gelişimi geri dediler hala mı yürümüyor konuşmuyor dediler çocuğa baskı bile yaptılar zorla yürütmek gibi ama ben doğru bulmuyorum böyle şeyleri kendimi illa ki hazır hissettiği bir an vardır ha 1 ay önce ha 1 ay sonra me fark eder çok şükür sağlıklı ve eninde sonunda hepsini yapacak teşvik edici şeyler zorlamadan olmalı gerisini onlara bırakıp bu anın tadını çıkartmalıyız.
Svcnvebebegi Aliasya ne bilim cok kafama takildi. Buradaki herkes cocugum şöyle boyle konusuyor diyince. Kizim da sıkıntı mi var diye kendimi alikoyamiyorum. Normaldir insallah ya🤲
Svcnvebebegi Keremikoom cok sagolun içim ferahladi biraz en azindan. Allah razı olsun cevap verdiginiz icin🤲
Svcnvebebegi Rukiye20 haklisiniz zamani var gibi. Etrafımda bicir bicir konusan cocuklari gorunce biraz garibsedim acikcasi. Sagolun ama icim acildi yazdiklarinizdan dolayı. Allah razi olsun insallah 🤲
Uygarpinar Anlattiklarinizda birtane anormal bir gözlem yokki en başta bebeğiniz ile anlattiklariniza göre iletisiminiz var yönergeleri yerine getirmesi çok önemli yani bu anlattiklariniz hemen hemen her bebekte olan şeyler.
YorgunAnneyimvesselam57 Benim.oglum da 18naylik yeni yeni dillendi suan cevap veriyo bana oglum yapma diyorum banane diyor dusunun ama oncedenbnde dusnurdum oyunckla oynamaz hic elini surmedi 6 7 ahliklar merkli olurlar benimki hic yani kimseyele oynama.istegi yok yalniz kral nenimki ama sin bikacaydiroturdu biseyler dert etme duzelir benjmkide yeni yeni dha bsladibukdr knusmaya ice kapanik belki
Svcnvebebegi YorgunAnneyimvesselam57 evet biri sevdigi zaman aglama moduna giriyor hemen. Sevdirmiyor kendini. Biraz yabancilik cekkyor sanirim
2cocukannesikizimveoglum Kizim 18olucak ne anne var ne baba herseyi anliyor,alkis yapiyor,baybay yapiyor,Getir,gotur,Hepsini anliyor konusmuyor
Svcnvebebegi 2cocukannesikizimveoglum benim kizimda anne diyor iste. Bir anda acilip konusmaya başlarlar insallah 🤲
Cancansmom Svcnvebebegi tabi doktora göster,ona biz karışamayız da bana normal geldi. Öyle ha dedin mi her çocuk parkta kaynasmiyor. Oyun grubu varsa bulunduğunuz yerde o tarz şeyler deneyebilirsiniz. Benimki kresten sonra açıldı.