Hayırlı akşamlar diliyorum arkadaşlar 1 aylık kızım bebeğim var benim beni emiyor ama sütüm birden gelmiyor çok ağlıyor bu sefer sıkıyorm evet gerçekten de bir bakıyorum gelmiyor Bebelac veriyorum bir biberon günde belki iki oluyor zararı var mı sizce bebeğime