Merhaba sevgili anneler kullandığınız oto koltuğunu ve memnun olup olmadığınızı yazarsanız çok sevinirim. Bebeğim 6 aylık ve şimdiye kadar puset ile idare ettik ama asla durmuyor pusetinde hep kucakta ve hep ağlıyor. Bizim bebiş gibi arabayı sevmeyen anneler neler yaptınız tecrübelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum ☺️