Merhaba arkadaşlar
Aranızda yeniyim.4ay 6gunluk bir kızım var.son 2aydir emmesi azaldı sadece geceleri emer oldu sütumu sagdigimda her ikisinden 40ml anca çıkıyor.sutumu fazlalastirmak için neler yapmalıyım.aranizda bir emzirme danışmanı ile görüşen var mı bu konuda destek alsam faydası olur mu
Görüşlerinizi bekliyorum