Kızlar bebeğim 4 aylık 2 gün önce kan ilacına başladık aile hekimi verdi ishal veya kabız yapabilir dedi ebe,ama az önce bezini alırken kakasında parça parça kan vardı 2 bez aldım 2 sinde de parça parça kan vardı azıcık,eşim internetten baktı alerjisi olabileceğini yazmışlar ilacı kesip geçerse ilaç alerji geçmeZse başka birşeye alerjisi vardır yazmışlar hep,yarın arıcam ebeyi varmı yaşayan aranızda 🙏🏻