Bulut1 Keremikoo annem dededi yeni doğum yapmış sa inek olmaz diye sütünü Bi değiştir dedi bide öyle yapayım😂 bu arada çok teşekkür ederim güzel açıklamanız için😍
Cennet_kusu2891 Bulut1 https://www.carrefoursa.com/activia-dogal-probiyotikli-sade-yogurt-4x100-g-p-30096431?utm_source=akakce&utm_medium=list&utm_campaign=standard&v=1.96.5 Bununla mayalıyorum bir sefer daha sonraki zamanlarda mayaladıgım yoğurt tan ayırıyorum hemde probiyotık li yoğurt cok saglıklı oluyor taş gibide tutuyor
[silindi] mayasını değiştirin, eski mayanız zaten problemli.. onunla tekrar mayalarsanız yeni yoğurdunuzda güzel tutmaz..
Fatma66 Bulut1 iyi kaynatıp suyunun az gitmesi gerek iyi kaynamayan süt süner benim bildiğim. Mayasını değiştirmeyi denediniz mi?
Redrose Bulut1 sanırım nazar değmiş bıçağı ocakta ısıtıp mayalamadan önce sütün içine basın cosss sesi çıksın elemtere fiş kem gözlere şiş diyin basarken üç ihlas bir Fatiha okuyun sonrasında benim pastalarimada nazar oldu böyle yapınca düzeldi inşallah faydası olur
cekoslavakporseleni Bulut1 eğer yoğurt sünüp uzuyorsa inek ilaçlanmış demektir. Kesinlikle o yoğurdu bebeğinize vermeyin. Antibiyotik kullanımı sonrası inek sütü bu şekilde uzar. Beslenme uzmanının açıklaması bu şekilde.
Bulut1 Umayduru25 bende biminkyle yapıyordum hep çok güzel oluyordu bence ben sütçü mü ve mayamı değişreyim