Beni linçleyebilirsiniz fakat 6 ay sonrası başlayan bebeklerin genelinde bu problem var.Çünkü bilinçlendikçe çocuk yemek seçiyor, yada yemiyor.Evet ilk 6 ay anne sütü yada mama ama bebek hazır olduğunda ve bagırsakları iyi ise başlanabilir.🤷🏻♀️Zaten bu bebekler mantık olarak doyumluk başlanmıyor.Midede bagırsakta problem olacak şekilde miktarda verilmiyor.Yani tattırılıyor.Normal yemeğe başlayacağı zaman zaten baya toplamış oluyor.Arkadaşım 5 aylık iken başladı şu an baya baya yiyor.Ama diğer arkadaşı geç başladığı için çocuk büyümesine rağmen yemiyor,yiyemiyor.Zamanla oturur inşallah ki illa yicek bir yerde.