slvr-ucr43 2 buçuk saatte bir emziriyorum sütüm az olduğu için mamada veriyorum ama doyup doymadığını anlamıyorum sizler kaç saatte ne kadar veriyosunuz?
Gollum Sütünüz yetiyorki emzirebiliyorsunuz belki mamaya gerek yoktur. Kesmeyi deneyebilirisiniz. Bebek huzurluysa emsikten sonra 5 6 kere çiş yapıosa doymuştur
Mirzaninannesii Mamaya devam ederse sütünüz daha da azalır. Gerek yok bence. Üç öğün düzenli beslenin sık emzirin mutlaka artar