Nefesbebek yılbaşındadan sonra herşeyin anası ağlayacak gibime geliyor. Halk hem enflsyona hem dövz kuruna ezdiriliyor..Ayın 15 yad 19unda merkwz bankası yine faiz düşüreck diyorlar cumhurvaşkanıda piyasaya dolar sürecek diyorlar doalrı 14 tl üstüne çıkarmamak için ama çabalar yaramayacak çnkü dolarımız yokmş vs vs ekonomistin yalancısıyım. Düştüğü anı yakalayıp dolar alın. 2dir dolar sürdüğübde mevcutta 60 70 krş geriliyor daha düşermi diye beklemeyin anında on krş 20 krş yüjseliyor. Baktınız dolar yükseldi haftasonuna giriyor piyasa dha yükselmiyor bozun