Momsmom Bizim doktorumuz hala baslamadi. Kullananlar ne marka kullaniyor ? Yada dha once kullanip memnun kalmadginiz damla hangileri ? Ona gore baslamadan bir arastraym dedim. Memnuniyet durumlarinz nedir tecrubeli anneler ??
Esmablt Momsmom biz yanlış hatırlamıyorsam 4 yada 5te basladık sidefer kullanıyorum temiz içerikli olduğu için
Kurtlarkuslaralemi Momsmom bizim doktorumuz abaslamadi 11 ayligiz gerek görmedi. Doktordan habersiz mi başlayacaksın. Ocean ve sidefer çok öneriliyor.
Mavisimbenim Momsmom biz ocean mikrofer kullanıyoruz alerjik bebek olduğu için sidefer iyi gelmiyormuş alerjiye ama en iyisi sidefer sonra ocean dişte boyama vs yapmıyor içeriği temiz devletin verdiğini kesinlikle kullanmayın . Hala başlamadıysanız bi kan verip baktırın bebeğin değerlerine
Momsmom Kurtlarkuslaralemi kan degerlerine bakldi 5.ayda bu yuzden baslatmadi. 7.ayda baslayacagiz dedi Marka bu yuzden arastraym ddm