Aliye07 İyi akşamlar kızlar, elimizde bir miktar para var fakat nasıl bir yol izlesek bilemedik, tavsiye almak istedim sizlerden acaba altın hesabı mı yoksa gümüş hesabı mı daha mantıklı olur?
Aliye07 fanatikfenerli Peki hesap nasıl oluyor kusura bakmayın hiç bilmediğim için soruyorum vadeli vadesiz nasıl oluyor yardımcı olur musunuz? 😊
fanatikfenerli Aliye07 maaş kartımıza vadeli hesap açtırdık altın hesabı olarak müşteri hizmetlerini arayıp ordan alım satım yapabiliyorsunuz
Aliye07 Rikaa Teşekkür ederim peki, klasik cümleyi kurayım altın düşecek diyorlar acaba düşer mi yüksek fiyatı şu an? 😊
Rikaa Aliye07 dusebilir ocak ayina girmeden, aralik sonu dusuyor. 1 ocaktan itibaren tekrar yukselmeye basliyor. Euro zaten 20 olacak diyorum o yolda da gidiyor.
pembeliyastik Faizden korkuyorsanız ki ben korkarım dini açıdan faizden gelen parayı istemem. Bu yüzden vadesiz gram hesabı açabiliyosunuz. Hangi bankayı kullanıyorsanız ordan başvuruda bulunabilirsiniz.