Ayse_nur21 Kızlar bebegıme gaz sancısı yerine kantoron yağı içirdim karanlıktı şişeleri aynıydı fark edemedik içirdikten 1 dakıka sonra kusturdum kustu hemen birşey olurmu doktoruna sordum cevap gelmedi daha
Mom44454 Şimdi biz burda zararı yok desekte içinin rahat etmesi saçma olur. 112 yi ara ordan bilgi veriyorlar
neslihanozan Eski gönderi ama ben de telaşlanınca yazmak istedim. Biz de d vitamini verirken yanlışlıkla 3 damla kantaron yağı vermiş olduk. Yardımcı olur musuz olumsuz bi etkisi olur mu sizce?