Kızlar merhaba bebeğim 7 ay 20 günlük anne yanı beşikte yatıyor. Geçen yatağına koyup işimi yapıyordum ki ağlamaya başladı izledim 1 dakika falan kenara tutunup kalkmaya çalışıyor. Korkuttu beni çünkü uyandığında genelde ağlamaz. Oynar kendi kendine. Park beşik arayışına girdim. Belki hemen ihtiyacım olmayacak ama fiyatlar malum keseme göre bi şey bulabilirsem şimdiden almayı düşünüyorum. Siz hangi marka kullanıyorsunuz? Ve park yatak alırken neye dikkat etmeliyim? Bir de park yataklara ayrı yatak almam gerekiyor mu?