Bende sizin gibi çok düşündüm ama sonunda kızıma yarar değil zarar vereceğimi anladım kreşe vermesem çünkü çok yorulmuştum ve artık yetemiyordum , kızımın 1,5 yaşında başlayan 2 yaş sendromu devamında 3 yaş sendromu beni resmen çökertti , ben kendimi psikologun önünde buldum,onunda ilk önerisi kızımı kreşe başlatmam dı. Çok şükür Eylül ayında başladık kreşe ve çok memnunuz . Evet çok hasta olacak hemde çok, ama hepsi başta öyle alışıyormuş, doktorumun dediği şimdi vermesen 4 yaşında da aynısını yaşarsın 5,6 yaşta da yaşarsın dedi bağışıkları böyle güçlenecek dedi en azından kreşte geride kalacağı dersleri yok 6 yaşta daha zor olur okulda derslerinden kalır dedi , kreşte en azından bağışıklığı bu ortama hazır olur dedi ve benim mantığıma yattı.doktorumun dediği 1 yıl sık sık hastalanır sonra bağışıklığı güçlenir seneye rahat edersiniz dedi. AMA KREŞİ ÇOK İYİ SEÇİNİZ HATTA ÇOCUĞUNUZLA BİRLİKTE SEÇİNİZ NAÇİZANE ÖNERİM SİZE çocuğun alışması biraz öğretmenden kaynaklanır ve sizin kararlı duruşunuzdan😍