Gozzzde1 odasına girdik asla gece lambası kullanmadım bu sürede çünkü ışık gördükçe kızım kalkmaya ve ilgisini çekmeye başlıyordu.Kapkaranlık odada yatağına girdik yanına yattım hadi kızım “nen nen” yapacağız bunu her gün gündüz ve gece uykusuna geçerken söyledim şuan nen diyince kendisi de odasına yönelip nen nen diyor😂 ilk hafta emzirdim yanına yatarak,emdi emdi kafasını bi sağa koydu bi sola ilk hafta uykuya dalması 1 saat sürdü,2.hafta artık uykuya dalma süresi yarım saate indi,şuna 10dkda uyuyor artık,sabrınız çok önemli gerçekten başlayınca yarıda bırakınca başa saracak bir durum,kararlı olun ve başlayın vallahi benim kızım uyuduysa her bebek uyur diyorum ,tek yaptığım kapkaranlık odada yanında yatıp uyumasını öğretmekti başka hiçbir şey yapmadım.Direniş elbet olacak orada sabır çok önemli😊 Allah size yardımcı olsun 🌷