Soe benim eşimde 7 aylık yürümüş, Tabi kemikler gelişmediği için bacaklar yamulmuş, aylarca Demir ayakkabı giymiş kasığına kadar olanlardan sonra normal bilekten ayakkabı yine Demir ve onu da 3 yaşına kadar kullanmışlar. Fotosunu görmesem inanmazdım ama çılgın adam yapmış bi delilik😂 yani var böyleleri evet katılıyorum