Kızlar tamam kilo önemli değil sağlık önemli ama benim oğlum 9. Aydan 10. Aya geçerken kilo alıp verdi sanki. Çünkü ne ek gıda kabul etti ne de emmek istedi. Bir de yürümeye başladı ama öyle kilo kaybedecek kadar koşturmuyordu tabi. Doktor da 100-200 gram da olsa almasını beklerdik ama vermesi iyi değil tabi dedi. Dönem dönem böyle olduğu oldu mu sizde de? Tahlilleri yapıldı B12 ve Demir deposu düşük çıktı sadece . Bakamadım galiba ben çocuğa yaa