Seda2929 Benim oğlumda öyleydi 3. Aydan sonra çok seyrek yapıyordu kakasını 9. Günde bile yaptığı oldu ben çareyi kayısı hoşafında buldum şekersiz kaynaytım ben yedim suyundan 3 yada 4 çay kaşığı verdim ondan sonra yapardı 4 aylık hala kayısı suyuyla yapar ıkınmaktan poposunda çatlak oluşmuş hatta krem verdş dr