_____ Arzum kullanıyorum 6 yıldır hala çalışıyor memnunum fakat dış renginde soyulmalar oldu bu nedenle değiştirmek istiyorum var mı memnun kaldığınız ürünler
_____ Sevimliannee arçelik ve beko da var benim çok hoşuma gidiyor onlar bir aklım al diyor ama bir aklımda uğraşma düz usul al gitsin diyor😂
Sevimliannee _____ arçelik arkadasım kullanıyor cok memnun degil, bekonun kinide cok kaba buldum🙈 sabah kalkınca mis gibi çay hazır olsun istiyorum cok sey istemiyorum ama🙈🙈
Sevimliannee _____ beyaz olan yerleri hemen sarardı cok kirli duruyo. Bide demlik çayı gibi degil demişti.