mercanmeb ben de sizin gibiydim. Bebegim gaz damlasindan sonra cok uzun sure uyudu, herkesi aradim bebegi uyusturdum ben diye agladim :) sonra doktor bir arkadasima sordugumda rahatladigindan uyudugunu soyledi. Rahat olmayan bir bebegin uyuyamayacagini, muhtemelen vücudunun yorgun olduğunu ve dinlenme ihtiyacından uyuduğunu soyledi :) tabi siz yinede korkuyorsaniz bir doktora sorun. 🌸