Otribebe kullanıyorum ama yedek uç almak maliyetli olmaya başladı, bu aspiratöre denk geldim. Yıkayıp kullanılıyormuş. Kullananlar memnun mu acaba, çekiş gücü falan nasıl. Genizdeki doluluğu çeker mi. Otribebeyle zorlanmadan temizliyoruz onun gibi mi acaba
