Teemo07 Gizy bizimki de 8 aylık oldu, hiç niyeti yok. Yüzüstü koyduğumuzda çabalamıyor bile. Ama ayakta durmayı seviyor. Emeklemeden yürüyebilir.
Krtlmy Gizy benm kaedeşimde emeklemeden direk yürütmüştü emeklemeye takılmayın direk yürümesi için destek verin
Gizy Krtlmy hergün yürüme egzersizi yaptırıyorum yormadan mutlaka kas hafızasında yürüme eylemi oluşsun diye bakalım bekleyeceğiz 🥰
birfincantuzruhu Gizy tabiki de aslolan hedefe varabilmesi nasıl olduğunun bi önemi yok ☺ maşallah koştuğu günleri de görün inşallah 🥰
gurbetcimami Gizy amin inşallah canım bu arada biz kızımız kendi yürüsün diye bekliyoduk yürümedi bi gün dedesi ayağa kaldırıp bırakmış bi baktık kendisi yürüyor o gün fark ettik yürüdüğünü 😅 ondan sonrda da bi daha oturmadı zaten
Gizy gurbetcimami aaaa harika bir anı 😍❤️ Aslında tüm beceriler oluşmuş ve destek bekliyormuş maşallah 🧿 inşallah darısı bizim başımıza ❤️
Gizy Haziran 11 aylıktan cevap veriyorum hala dediğiniz gibi yakındakilere ulaşıyor ve pozisyona girerken karın üstü yatıveriyor 🤦🏼♀️ Ama normalmiş direk yürüyebilirmiş sizde üzülmeyin lütfen daha zamanı vardır 🙏
Gizy Birprensveannesi etrafta ki herkes emeklemiyor mu diye sordukları için galiba kafamızda ilk emeklemek zorunda sonra yürüyecek diye oluşuyor çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏❤️
Birprensveannesi Gizy Ah zaten çevremizdekiler! Siz kimseyi dinlemeyin boşverin diğer hareketleri normalse kendi kendine oturabilir kafasını dik tutabiliyorsa yeterince hareketliyse korkacak bişey yoktur merak etmeyin 😊
Gizy NiLDeRiN ay maşallah yavrunuza 😍 onlar hazır hissettiği zaman oluyor herşey aslında biz evham yapıyoruz anne baba olarak istemeden 🤷🏼♀️
Muhasebeciana Gizy her bebek bit degil canim emeklemedeb yuruyen bebelerde var belki direk yurur sizinki. Benim kizim 10 aylik emekledi suan 14.5 aylik hafif hafif yuruneye basladi
Gizy Muhasebeciana kesinlikle katılıyorum her bebek aynı değil ama 11 aylık ve emeklemeyince korktum ama normalmiş, direk yürüyebilirmiş, emeklemeyen bebekte varmış öğremiş oldum.. maşallah yavrunuza sağlıkla büyütün inşallah 💜
Gizy Birprensveannesi oturuyor kafasını dik tutuyor ayakta duruyor çok şükür teşekkür ederim içimi ferahlattınız ❤️❤️