Minikkizimm iyi yapmışsınız,bencede güzel tatlı oluyorlar..şuan götürup deldirmeye calişsaydim kesinlikle deldirmezdi ,,ve iyileşme süresi çok uzardi, küçük oldukları için anlamayip elleme gibi şeyleri olmuyor..ya kuçukkken deldirceksin yada tam anlamaya başlamadan 1yas gibi,yada büyüdüklerinde kendileri hazır olduklarında