6aylık bebeğim önceden sadece uyurken emzik emerdi ama bayadır emziği istemiyor hatta verdiğimde elinle cıkarıp oynuyor aventin emziği var ve sadece aç oldugunda ve uykusu geldıgınde elini emiyor bu zamandan sonra emziğe alışır mı yine öncekı gibi sadece uyurken alsa cunku dalmasıda cok zor habire kıpraşıyor kendını uyandırıyor birde aventten baska hangı markadan alsam olur ?