Kızlar oğlum 18 günlük ilk hafta sağlık ocağında topuktan kan aldılar geçtiğimiz hafta içinde bir daha arayıp yine kan almak istediler sorun mu var dediğim de değerleri yüksek cikmis dedi
Sizin troidleriniz varmı dedi hayır dedim biz önlem amaçlı tekrar alalım dedi bazen yanlışlık olabiliyor dedi ve o gün bugündür aklım başımda değil çok endişeliyim acaba kötü bişey mi çıkacak diye.. sonucu önemli bişey varsa aricaz bildircez dedi önemli değilse zaten aranmayacaksiniz dedi. Aranızda böyle bir olay yaşayan oldu mu? Korkmalı miyim?🥺