Suupangle Merhaba oğlum 1 yaş gripli suan . Burnu cok dolu sürekli akıyor ama bir okadar da tıkalı. Burnu nasıl acabiliriz nasıl rahat nefes alır? Birde asla bişey sıktırmıyor burna nasıl yapıyorsunuz?
Metehanbeysmom Suupangle 2 gün önce gece bende götürdüm grip burun akıntısı var ve içi aynı şekilde dolu Serum fizyolojik ile temizleyip aspiratör ile çekiyordum doktor grip döneminde bunu yapmamamı balgama yol açtığını söyledi burun spreyi yazdı. Bence sizde bi götürün sprey isteyin
tugceacksz Suupangle serum fizyolojik veya izotonik ile burnunu yıkıyorum çok çok iyi oluyor. Sık sık yaparsanız da bir iki güne hiç birşey kalmıyor.
Suupangle Metehanbeysmom götürdüm canım balgamı da var onu surupla atmaya basladık ama burun için spreyi pek işe yaramadı tıkanıklık gitmiyor. Aspire de edemiyoruz durmuyor cok zormuş yaa 🥺
mina00 Ardahsyn tabıkıde egzanede var bebek ıcın denız tuzu ve burun aspıratoru dersen verırler, benım kızım 15 aylık 6-7 ayından kullanıyoruz doktorada sormustum
mina00 Ardahsyn evet yumusatıyor burnundakılerı ıkı damla dokuyorum her delıge sonra cekıyorum cıkıyo