Kızlar selam. 2 yaşında kızımın 1 hafta hatta 10 gündür bitmeyen bir geniz akıntısı var. Doktora götürdüm antibiyotik, ateş düşürücü, aferin şurup ve fizyolojik serum verdi. 3 gün içinde geçer gibi oldu ama ilaçlarını kesmedim. Bugün ilaçları bitti ama sil başa döndük. Salgın var biliyorum ama evden çıkarmadım daha beter olmasın, toparlansın diye ama en başa döndük yine. Ateş geniz akıntısı haliyle öğürme yeniden başladı. Doktorumuz da izindeymiş salı günü gel dedi. Var mı bitkisel bir de şunu dene dediğiniz bişe? İlk kez hasta oldu hiç böyle bişe yaşamamıştık şuan ne yapacağım hiç bilmiyorum 😔 tek yapabileceğim şey doktora götürmek ama o da 2 gün yok 😔😔 tecrübeli annelerim bi fikir verin 🙏🏻