Ardahsyn Erdemir 7 ci ayda başladım fazla bindirmiyorum sadece sabahları kahvaltı hazırlarken 10 dk falan
57600 8.aydayız ama doktorlar hiç önermiyor hem tutunarak kendi ağırlığını kaldırmaya çalışarak ayağa kalkıp yürümeye çalışması düşe kalka bu çok daha önemli bence belki yürüme arkadaşı alırım ama yürüteç almayacağım
Cnsulina Hiç bindirmedim yürüme arkadaşı aldım ve çok memnun kaldım onunla öğrendi hemen yürümeyi. 9. Aya kadar yerdeydi .9.ayda yürüme arkadaşı