mmek_2014 Ben 7 yıldır Arzum buka kullanıyorum. Hala ilk günkü gibi çalışıyor. Çok memnunum tavsiye ederim
monalissa Mehmetereninannesi benim ki remington marka inci tozlu olandan, harika yapıyor saçı ve pasparlak oluyor saç,
gocebebirbayan Mehmetereninannesi https://www.bosch-home.com.tr/arama-sonucu?search=Saç+düzleştirici benim ki eski model üretimi yok canım. Üst modelleri bunlar 😍
Darknes1002 Regminton 2017 de 115 tlye almistim cok iyi cikti bi onceki philips oda efsaneydi ama calindi hala kullaniyodur calan eminim
ogr_anne93 Mehmetereninannesi Taraklı arzum super star mı ne adı Saçlarım kalın telli ve çok gür dalgalıdır. Ona rağmen düzleştiriyor ve çok kolay
mmek_2014 Mehmetereninannesi inanın fiyatını sonuna kadar hak eden bir ürün. Bir kere alırsınız uzun yıllar kullanırsınız. Dediğim gibi ben 7 yıldır kullanıyorum