Mehmetereninannesi 3 yıldır remington kullanıyorum,hep 200 derecede kullanıyorum çok bilmiyorum kaç dereceleri var. Saçlarımı tek seferde düzleştiriyor, uğraştırmıyor ve mahvetmiyor. Bir de philips keratinliyi de öneririm onu da kullanmıştım çok memnundum ama kırıldığı için remington almıştım, o da çok iyi çıktı şansıma.