gktgbsracl bende siİn gibi çok istedim ikinci bebegiimi.Benim ilk oglum suan 33 aylık,ikincisi bir aylık.Benim en zorlandıgım aksam ilk oglumu uykuya yatırırken ikinci oglum uyanıp emmek istyor ,ona gidince ilk oglumda bebekle işim bitene kadar bekleyip uyumuyor.Ama onuda bebegi eşime devredederk cözdüm.Zaten büyük olanda kreşe gidiyor,gün içindede aorun olmuyor.Bence eşiniz ya da aileniZden biri yardım edecekse yapın,cok güzel ama yardım edeniniz yoksa bence biraz daha bekleyin