Pirtikveannesi bu akşam misafirlikteydik. En büyüğü 3 yaşında olan üç kız çocuğu vardı. Benim kızım 1.5 yaşında. O kızlar uslu uslu yemeklerini yediler, oturdular, oynadılar. Benim kızım bir dakika bile yerinde durmadı, yaramazlık yaptı, yemek yemedi bile 😂😂😂 peşinde koşturmaktan anam ağlıyor. Belki büyüyünce daha sakinleşir diyorum ama hiç sanmıyorum. Çok imrendim valla bu akşam o kızlara. Maşallah demekten dilimde tüy bitti😂