Bayanlar oglum 1 yaş 2 aylik uykumuz cok kotu ayakta tutarsam en fazla yarim saat uyuyor ayaktan indiremiyorum zaten hic birde cok zor uyuyor uyutasiya bir saati geckin salliyorum geceleri hala 5 6 kere kalkiyor artik uykusuzluktan kafamin agrisi gecmiyor gozlerim yaniyor surekli halim dermanim kalmadi bi yardim edenimde yok evde yanlizim bugun bay bay nigh duydum aldim nasil kullaniyorsunuz kullananlar bir kere mi kullaniyorsunuz gunde fayda ediyor mu ne yapmam lazim