madamkahve 3. Ay atağı sanırım, bizde 3. Aya girdik çocuğa resmen güncelleme geldi 😄 geceleri uyanmazdı. Şimdi saat 3 den sonra ayaktayız. 3 ay 16 günlük oldu. Son günlerde biraz daha iyi. Bide normalde 2.5 saate bir emerdi birden 4 saate çıktı. Doktor normal dedi. Artık 4 saate bir ister dedi. Hasta sanıp doktora koşmuştum direk 🙊 belki sizin de beslenme aralığını uzatmanız gerek, bi doktora danışın olmadı o daha iyi bilgi verir