Aliasya tam uyuyacak “kaşal peynini” istedi evet kaşar peyniri 🤷🏻♀️ oğlum geç oldu uyuyalım dedim yok 🤷🏻♀️ oturdu yedi sonra uyudu 🤷🏻♀️ öyle iştahlı bir bebek de değil yanlış anlaşılmasın akşam yedirene kadar bin takla atıyoruz öyle çılgın birisi bizdeki 2 yaş sendromlu bebe 🤷🏻♀️