Fatma1235 doğduğunda görürler yani görmüyor değiller. Sadece belli uzaklığı görürler zamanla görüş mesafesi daha iyi olur. Şahsen oğlum doğduğu zaman tanımıştı beni hiç kimsede susmamış ben gelince bende sustu zaten anne babayı tanıyorlar. Gözünü tam açamazdı k zaman bile beni tanıdığını düşünüyorum.